Pengacara TV AlHijrah menggunakan rangkaian produk berasaskan minyak argan Secretleaf
Pengacara TV AlHijrah menggunakan rangkaian produk berasaskan minyak argan Secretleaf

Sebagai pengacara rancangan TV, memerlukan rutin penjagaan kecantikan kulit sebenar, yang bukan sahaja selamat dan halal, tetapi berkesan dan mengagumkan.

Rangkaian produk berasaskan minyak Argan dari Secretleaf, sesuai untuk anda yang ingin menjaga kecantikan diri agar berkekalan walaupun masa berubah.

“Saya sentiasa memakai make up yang tebal untuk rakaman di studio dan memerlukan pencuci muka yang sesuai digunakan dengan kerap.cleanser scretleaf menjadikan kulit saya sangat lembut dan selesa selepas menggunakan.tanpa rasa melekit, tegang dan tidak mempunyai buih yang banyak,” kata Azidah mengenai Argan Hydrating Cleanser dari Secretleaf.

Manakala Argan Oil Pure Oil Series 01, adalah pelengkap wajah Azidah. “Dengan jadual kerja yang padat, kadang2 saya terpaksa memakai make up dengan cepat.selepas mencuci muka dengan cleanser, saya terus menggunakan argan oil sahaja dan bedak.
Saya pasti menggunakan argan oil setiap hari kerana berkesan memudarkan masalah jeragat dan parut di muka.saya juga menggunakan argan oil di kuku tangan dan kaki”.

Argan Age Reversal Day Cream pula, amat disukai dengan bau day cream yang sungguh menawa, sangat selesa untuk digunakan dan mudah serap.tidak terlalu berminyak *dan membantu memudarkan kesan jeragat saya.*

Dan setiap malam beliau menggunakan Argan Rescue Night Cream bagi merawat kulit muka setelah satu hari wajah terdedah dengan keadaan persekitaran yang berhabuk.wajah lebih bermaya keesokan harinya, *terasa ringan dan nampak lebih muda*

Kesemuanya adalah produk berkualiti tinggi, dengan minyak Argan Secretleaf, krim malam dan cleanser adalah pemenang anugerah pilihan dari majalah LISA pada tahun 2013 dan 2014.

INGIN KULIT ANDA KEMBALI MENCERIAKAN DIRI ANDA?

Hubungi Nora 0183568306

